Daas, Remmert, Isolde de Groot, Laura Hendrick en Doret de Ruyter. 2024. Vrijheid en gelijkheid in het onderwijs in Nederland. Wenselijke uitgangspunten volgens burgers
Universiteit voor Humanistiek & Universiteit van Amsterdam, 48 pp. https://voo.nl/wp-content/uploads/2024/11/Rapport-Vrijheid-en-gelijkheid-in-het-onderwijs.pdf
DOI:
https://doi.org/10.54195/RS.22937Downloads
							Download data is not yet available.
						
					Downloads
Gepubliceerd
																			22-10-2025
																	
				Nummer
Sectie
								Boekbespreking
							
						Licentie
Copyright (c) 2025 Inge Sieben

Dit werk wordt verdeeld onder een Naamsvermelding 4.0 Internationaal licentie.
Citeerhulp
Sieben, I. (2025). Daas, Remmert, Isolde de Groot, Laura Hendrick en Doret de Ruyter. 2024. Vrijheid en gelijkheid in het onderwijs in Nederland. Wenselijke uitgangspunten volgens burgers: Universiteit voor Humanistiek & Universiteit van Amsterdam, 48 pp. https://voo.nl/wp-content/uploads/2024/11/Rapport-Vrijheid-en-gelijkheid-in-het-onderwijs.pdf. Religie & Samenleving, 20(2). https://doi.org/10.54195/RS.22937
 
						 
							
